پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227940
ايران حمله آمريکا به پايگاه هوايي الشعيرات سوريه را به شدت محکوم کرد
تاریخ انتشار : 1396/01/19 08:55:39
نمایش : 1160
سخنگوي وزارت امور خارجه ايران حمله موشکي آمريکا به پايگاه هوايي الشعيرات در سوريه را به شدت محکوم کرد و گفت: اين اقدامات به تقويت تروريست‌هاي رو به زوال و پيچيدگي اوضاع در سوريه و منطقه خواهد افزود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ بهرام قاسمي سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به حملات موشکي آمريکا به يک پايگاه هوايي در سوريه اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به عنوان بزرگترين قرباني سلاح هاي شيميايي در تاريخ معاصر، هرگونه استفاده از سلاح شيميايي را فارغ از عاملين و قربانيان آن محکوم مي کند و همزمان استفاده از اين بهانه براي اقدامات يکجانبه را خطرناک، مخرب و نقض اصول آمره حقوق بين الملل مي داند.  

وي افزود: ما ضمن محکوميت شديد هرگونه اقدام نظامي يکجانبه و حملات موشکي به "پايگاه هوايي الشعيرات" در سوريه توسط ناوهاي آمريکايي، معتقديم که اينگونه اقدامات به بهانه حمله شيميايي مشکوک در "خان شيخون" در ادلب که زمانبندي، عاملان و منتفعان از آن کاملا در پرده اي از ابهام قرار دارد به تقويت تروريست هاي رو به زوال و پيچيدگي اوضاع در سوريه و منطقه خواهد افزود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html